TENA
Inspirerende productcampagne voor TENA
Urineverlies komt voor bij eenderde van de vrouwen. De inlegkruisjes lights by TENA zijn voor de heel kleine ongelukjes. Veel vrouwen gebruiken daar reguliere inlegkruisjes voor en weten niet dat daar speciale producten voor zijn.
Doel campagne
Zorgen dat vrouwen – met name moeders van jonge kinderen – weten waar lights by TENA voor zijn, het taboe op urineverlies wat verzachten en: zorgen dat er samples worden besteld.
12 vrouwen die vertellen over hun lichaam na de bevalling
We maakten een fotoserie van 12 vrouwen die vertellen over hun lichaam na de bevalling, en die daarbij ook openhartig vertellen over hun urineverlies. Het begon met een oproep voor de fotoshoot, we maakten een behind de scenes video en we plaatsten de foto’s van de vrouwen in hun ondergoed met het interview erbij.
Gedurende de campagneperiode bereikten we ruim 150.000 vrouwen uit de doelgroep en steeg het aantal bestelde samples aanzienlijk.
- Date: June 27, 2017
- Category: Concepting, Contentcreatie