Ons verhaal

Online magazines voor een groot publiek. Dat is waar we onze contentervaring vandaan hebben. We maken stukken en video's waarbij we de doelgroep die het moet gaan lezen voor ogen hebben - en niet een product of een KPI. Branded content dus die even goed is als echte content. En precies dat maakt het verschil.

FLEXIBEL
SNEL
CREATIEF
NAUWKEURIG
MAKKELIJK IN DE OMGANG
ALTIJD VROLIJK

Op zoek naar content? Laten we dan maar beginnen met wat we niét doen: 6 tips om je op te maken, 7 manieren om je pensioen op orde te krijgen, 11 lieve roze babykamertjes, tips voor een gezonder leven.

Nee.

Want dat gaat namelijk niemand lezen. En het gaat zeker niemand ráken. Als wij content voor je gaan maken, dan krijg je ook echt wat. Iets waar je misschien even aan moet wennen. Waar je van gaat blozen. Maar wel iets waarvan je denkt: ja, dat is precies hoe het écht is.

Dankzij de campagnes op onze online titels hebben wij al veel ervaring met wat wel en wat niet werkt. En ook: wat wel en niet bij ons past. Hippe Red Bull GenZ shit kan iemand anders vast veel beter. Een geile video over een glimmende auto zijn we ook niet zo goed in. Verhalen die je klanten gaan ráken weer wel. Geef ons je Hero en Hub content, de hygiëne content kan je zelf misschien wel beter.

Wil je weten wat Snippet Concepts voor je kan doen? Zit je te kijken naar de content op je site, op je Instagram of Facebookpagina, of naar je stille Google Analytics en denk je: waarom gebeurt er zo weinig? Neem dan contact op met ons. Dan komen we je helpen.

Wil je nog véél meer weten over ons? Luister dan naar de podcast met onze oprichter Barbara van Erp. Duurt wel 40 minuten, dus: oortjes in en even een blokje om.